//Forever Love♥
muka comell tapi jiwa ganas.

Friday 6 May 2011 @ 05:32 | 28 Flying kisses ❤

eh eh korang..wawa nak tanya sikit ni,salah ke kalau perempuan yang comell plus kiut miut macam wawa ni minat lagu-lagu atau band yang berjiwa ganas? sila jawab sekarang dengan jiwa yang tenang setenang air yang tenang jangan disangka tiada buaya tembaga yang kaki betina dan hati yang jujur dan ikhlas setelah mengelik iklan heartbeat wawa :) haha,wawa gurau saja okey.but seriously,kenapa mesti pandang wawa pelik bila wawa cakap or nyanyi lagu yang bergenre metal?



situasi kejadian yang pernah berlaku pada wawa masa mula-mula wawa masuk hostel **** college yang terletak di kepong sentral.masa tu wawa still free hair dan belum pakai tudung lagi.

wawa naik train nak pegi college dengan budak rumah wawa,then depan kitorang ada laa sekumpulan guys ni duduk berkelompok.dalam train kan,mesti laa senyap sunyi je.suddenly phone wawa berbunyi,ada call masuk from mama yang nak tanya wawa dah pegi college ke belum.oleh sebab wawa tak silent phone,so 1 train tu dengar ringtone opium of the people yang wawa guna.masa tu a bunch of guys yang ada depan wawa tu,muka memang terkejut beruk gila.

tiba-tiba ada sorang budak tu cakap,
perghhh..awek comel,tapi layan lagu metal..
then,sorang lagi cakap,
gila laa,layan metal siott..
yang lain-lain pula start bisik-bisik sesama sendiri sambil pandang pelik dekat wawa.suddenly wawa rasa macam akward gila nak stay dekat situ.semua orang pandang wawa lain macam saja,termasuk laa budak rumah wawa sekali.

dalam hati wawa masa tu dah start menyumpah-nyumpah laa kan.rasa macam nak bangun and pegi tumbuk saja muka budak yang bercakap sesuka suki dia saja kan.
%&$&#%# suka hati aku laa nak dengar lagu apa pun,bukannya ada susahkan korang pun.



sejak tu,bila wawa keluar terutamanya bila naik public transport,mesti wawa silent phone or tukar guna ringtone lain sebab tak nak orang pandang pelik dekat wawa lagi.


wawa minat sangat-sangat joey jordison.macho kan? blogger-emoticon.blogspot.com









Older Post | Newer Post
3 applelovelove[s]


Hello little earthling jello, awkward strangers and mysterious stalkers (:



please click the like button to support my blog. :) i love♥ you guys so much.rawr!






Blog's name: ujawa4ever.blogspot.com
Blog's owner: Alwani Zulhilman

I'm using this template from blogskin, tweak and twist the coding and made it mine.

Background :Glitter-graphics
Icons : Iconspedia
Images : We❤it,Glitter-graphics